Science is the best thing we can do. And I think it is better for men to seek order in a chaotic manner instead to study chaos in an orderly fashion.

Monday, July 20, 2009

Tura la Sinaia

Simbata am fost la Sinaia, plecind din Tirgoviste.
Iata traseul

View Tirgoviste-Sinaia in a larger map

Am avut si probleme pe drum. La Pucioasa am picat intr-o groapa adinca din trotuar si era cit pe ce sa-mi rup gitul -- trotuarul e bine asfaltat si pur si simplu nu te astepti sa gasesti o groapa chiar in mijlocul lui.
S-a lasat doar cu o recidiva de luxatie la articulatia incheieturii miinii stingi si, evident, cu injuraturi colorate la adresa administratiei locale -- am facut astazi si o sesizare electronica la primaria orasului care va fi citita si de cei de la Consiliul Judetean Dambovita.
Drumul a fost dificil in sine, insa datorita cazaturii de la Pucioasa m-am chinuit realmente la intoarcere sa tin mina stinga pe ghidon. Incit, n-am prea savurat coborirea de la cota 1000 inapoi, spre Tirgoviste.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home