Science is the best thing we can do. And I think it is better for men to seek order in a chaotic manner instead to study chaos in an orderly fashion.

Thursday, October 15, 2015

Caro Emerald

Drept e ca n-am mai pus de mult timp muzica aici...

Nu agreez muzica hip-hop, da' uite ce poti face din ea daca stii intr-adevar muzica. Iar Caro e totusi o europeana cu conservator; ma rog, un fel de europeana, olandeza cu mama din Aruba.
Stilul asta jazzy al ei e formidabil, se misca foarte bine, are o ingenuitate fermecatoare -- well, you can't help but love her.
Fireste, ea nu cinta in mod obisnuit hip-hop, ci jazz, retro, pop, electro-swing: pe youtube e multa muzica buna cintata de ea. N-am stiut pina alaltaieri de ea, asa ca e pur si simplu o revelatie.
(Vezi A Night Like This, That man, Liquid Lunch, Pack Up The Louie, Tangled Up, The Other Woman, Bad Romance sau You Know I'm No Good dupa Amy Winehouse)

Enjoy.



Am dat de ea cautind muzica unui documentar BBC, mai precis o melodie, Dr Wannado -- documentarul era unul din seria Trust Me I'm A Doctor.

P.S.
Cum ziceam, am cautat melodia Dr Wannado si ma asteptam sa descopar o cintareata consacrata de pe la mijlocul secolului trecut, iar surpriza mea a fost mare cind am descoperit-o pe Caro. Surpriza a fost cu atit mai mare cu cit am descoperit, de fapt, un fenomen: am umblat pe youtube si am descoperit muzicienii remarcabil de tineri din jurul ei (vezi turneele lor de acum citiva ani, sub genericul Clubtour Caro). Ma bucur ca in Europa exista pasiune pentru muzica de calitate si ca tinerii cauta si savureaza inca asa ceva -- succesul lor imi confirma asta. Despre melodia A Night Like This eram in stare sa jur ca e o tema clasica. Ei bine, nu, e lansata de Caro Emerald in 2009. Sigur ca sint multe asemanari cu cintece mai vechi (din Brazilia sau de nu stiu unde), insa e firesc sa se intimple asta cind nu tii sa fii original cu orice pret si continui bine ceea ce au inceput cei de dinaintea ta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home