Science is the best thing we can do. And I think it is better for men to seek order in a chaotic manner instead to study chaos in an orderly fashion.

Sunday, March 15, 2015

Revenire

Ieri a fost ziua nasterii lui Einstein, botezata de unii si ziua Pi -- adica 3 si 14 (asta la Princeton, unde si-a trait Einstein ultimele decenii: Pi day mai e si 22 iulie, din cauza raportului 22/7 -- vezi fractia continua a lui Pi).
N-am scris nimic pe blog desi am de citiva ani un reminder care-mi aminteste cu o zi inainte de acest eveniment, tocmai ca sa am timp sa compun un text cit de mic. Desigur, pot scrie azi textul si pune data de ieri, dar nu e onest -- fac asta doar cu texte scrise in trecut in alte locuri (de exemplu cu cele din forumurile de la contributors.ro, unde postez destul de des) si pe care nu le-am trecut inca in blog, dar pe care le recuperez cu data postarii.
Reusitele lui Einstein inspira pe oricine e interesat de fundamentele stiintei dar si pe cel pentru care simplitatea conceptuala a stiintei e esentiala. Am scris de multe ori despre lucrurile astea in blog dar si aiurea, prin forumuri, acolo unde subiectul era potrivit. Nu simt nevoia sa reiau, motivatia studiului renaste de fiecare data cind revin la gindurile astea si pentru mine e suficient.

Ca de obicei, despre studiul meu nu pot spune prea multe. Si nu-i vorba de "paranoia descoperirii" aici, ci pur si simplu de faptul ca lucrurile nu sint gata.
(de continuat)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home