Science is the best thing we can do. And I think it is better for men to seek order in a chaotic manner instead to study chaos in an orderly fashion.

Tuesday, September 18, 2007

alergare

temperatura: 28-25 grade
fereastra puls: 155-
timp in fereastra: 18’30"
timp intermediar: 34'57"
timp total: 57’57"
puls maxim: 159
distanta: 12.7 km
ora start: 18:05

Din cauza ca azi noapte am dormit doar patru ore alergarea a fost dificila. In plus, am lasat fereastra prea sus, cind ar fi trebuit sa fie cu cinci batai mai jos: la oboseala sau la supra-antrenament se coboara fereastra. Desi am alergat aproape tot timpul cu puls de 155 -- media trebuie sa fi fost cam pe-aici --, pulsul acesta e considerat in afara ferestrei, asa incit, timpul in fereastra rezultat e unul ridicol de mic. Problema este ca nici sincronizarea nu mai functioneaza la fel de bine la acest puls: din acesta cauza, controlul pulsului a fost dificil.
Am mai spus-o insa: alergarea pe un fond pronuntat de oboseala este nu doar interesanta ca provocare, dar face parte din antrenament.

obs. Am renuntat sa dau mai sus indicele temperatura-umiditate fiindca nu mai am de unde sa-l iau: INMH a considerat ca nu mai este necesara afisarea lui pe site.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home