Science is the best thing we can do. And I think it is better for men to seek order in a chaotic manner instead to study chaos in an orderly fashion.

Thursday, September 27, 2007

alergare

temperatura: 28-26 grade
fereastra puls: 150-
timp in fereastra: 51'10"
timp intermediar: 35'15"
timp total: 59'14"
puls maxim: 162
distanta: 12.7 km
ora start: 18:00

Astazi am resimtit iarasi la plecare smog-ul care persista peste capitala in toate zilele frumoase, fara vint.
Din nou am dormit putin peste noapte, cca cinci ore. O alta dificultate pe care mi-am creat-o singur a fost ca am mincat cu doar doua ore inainte ceva mai bine, desi stiu ca nu se maninca prea consistent cu putin timp inainte de miscare, tocmai fiindca scade capacitatea de efort. Nu mi se intimpla prea des. Dupa alergare am avut insa aceeasi senzatie placuta, reconfortanta, si moralul refacut: m-am concentrat tot pe sincronizare. Tendonul a mers ceva mai bine, fara figurile de zilele trecute.
Pe traseu sint insa de citeva zile, trei locuri unde miroase a hoit, dar unul e la final, unde e cel mai greu de suportat fiindca dupa sprint am nevoie de mult oxigen. Cum spuneam, e ceva nou. Caci, altfel, m-am obisnuit cu mirosul de canal care este o prezenta in tot Bucurestiul, din centru la margine si dincolo: pe cimp, chiar la iesirea din oras sint niste guri de aerisire pe care le depasesc fiind intotdeauna atent la directia de unde bate vintul, pentru a nu inspira aerul acela infect. In acest oras, inspre vara miroase a tei si a canal, in restul anului, doar a canal. Probabil ca asa se si explica faptul ca mai toti bucurestenii prefera masina personala: isi traiesc viata in masina, pe la intersectii, da' macar inspira aerul impregnat cu deodorant de masina: o imbunatatire majora, nu?

Un pierde-vara avind bere, tigara si nevasta, asezat turceste pe marginea drumeagului pe care alergam m-a interpelat azi, iar dialogul a fost scurt:
- Nu te supara, de ce faci tot timpul sportu' asta?...
- Tu de ce fumezi si bei?

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home