Science is the best thing we can do. And I think it is better for men to seek order in a chaotic manner instead to study chaos in an orderly fashion.

Monday, May 11, 2009

Prima evadare


v. art. din Ev. Zilei

Am fost si eu la cursa de ieri, pe traseul Baneasa-Snagov. Mie mi s-a parut c-au fost mai multi concurenti fiindca, desi am iesit pe locul 125, am facut depasiri aproape tot timpul cursei: simbata erau inscrisi online nu mai putin de 640 de oameni.
Cursa a fost una dificila pentru cei ca mine care inca nu au intrat in forma -- pe vineri am facut chiar si o gripa pe care am incercat sa o tratez din scurt. Am facut si citeva greseli. Mai intii ca nu m-am imbracat corespunzator si am transpirat mai mult decit ar fi fost cazul -- probabil ca aici s-a simtit si faptul ca aveam viroza. Apoi ca am mincat cam multe paste dimineata si mi-a fost sete pe tot traseul. Am avut chiar si un eveniment la o coborire in scurt, unde fiind cu pedala stinga prea jos, am agatat o radacina iar saua m-a lovit violent chiar intre picioare. Am redresat insa rapid iar dupa o durere ascutita de scurta durata totul a revenit la normal. N-am cazut deloc si am ajuns dupa 3 ore si 10-11 minute. Desi a fost greu, mi-a placut mult iesirea. Insa va trebui sa intru in forma in urmatoarele saptamini. Cele 5 saptamini de stat pe bara dupa fractura de antebrat mi-au facut dificila revenirea. Batalia de pe traseu a fost destul de dura, dar in general corecta. E drept, la un moment dat ne-am ratacit prin padure vreo douazeci de oameni, si asta din cauza unor marcaje prost plasate sau furate. Am pierdut acolo, dupa socoteala mea, mai bine de 10 minute.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home