Science is the best thing we can do. And I think it is better for men to seek order in a chaotic manner instead to study chaos in an orderly fashion.

Monday, October 18, 2010

Comentariu scris de vizitator
Publicat la data de 17.10.2010, ora 9:00 am

Pentru R.A. Muresan
Suferi de ceva boala? Auzi voci sau ai personalitati multiple? Nu mai fa pe desteptul(a). Habar n-ai despre ce vorbesti. Lasa filozofia ca realitatea e crunta. Vorbesti de undeva de sus, dar sunt sigur ca vei da cu capul intr-o zi si atunci vei intelege( sau poate nu).


Mai intelectualule… Ti-am zis ca tu esti ala. Stiu ca vrei sa fii modest, dar nu e cazul. Nu sint modest, dar nici intelectual. Bine, dar atunci “suferi de ceva boala”? Din cite stiu eu, nu. Stii ce? Hai sa presupunem ca eu sint ateu, si tu esti crestin. Nu, mai bine invers, eu sint ateu si tu esti crestin. Bine, eu sint crestin: astept. Asteapta. Astept. Asteapta. Pai astept, da’ spune si tu ceva rau de mine. De ce? Ca sa ma intariti. De ce? Ca sa pot sa-ti raspund mihnit si cu credinta. Bine, esti credul. Stiam asta: fii mai agresiv. Bine: esti foarte credul. Stiam si asta. Bine, esti din cale-afara de credul. Omule, iarta-ma, dar esti complet lipsit de imaginatie, sa stii ca ti-ar prinde bine o excursie in Rai. Unde? In Rai. Adica? Adica acolo, in lumea in care nu mai moare nimeni si toti iubesc. Despre ce lume vorbesti, “suferi de ceva boala”? Nu, tu “suferi de ceva boala”, fiindca vorbesti prea mult cu cu tine, adica cu mine… Poate tu, fiindca tu vorbesti cu Dumnezeu. Bine dar Dumnezeu exista… ai uitat, eu sint crestinul? N-am uitat deloc, poate ai uitat tu ca eu sint ateul: care Dumnezeu? Vad ca nu putem dialoga. Pai si ce, credeai ca se poate? Sa stii ca imi faceam ceva iluzii. Pai fiindca “suferi de ceva boala”. Hai ca nu mai sint crestinul, m-am lamurit. Cum sa nu mai fii crestin, atunci chiar “suferi de ceva boala”. Ho, ca s-a terminat jocul, nu intelegi? Ba da, da’ incepuse sa-mi placa si, sa-ti spun drept, mi-ar fi placut sa te vad raspunzindu-mi mihnit si cu credinta. Vaz ca tu “suferi de ceva boala”, cum se poate sa-ti doresti asta? Dar ce-i asa de rau sa fii mihnit, ai avea si tu in felul asta credinta. Hm: bine iti zicea cine-ti zicea, chiar “suferi de ceva boala”. Hm, hai ca-mi placi. De ce, fiindca iti spuneam ca esti bolnav? Nu, fiindca te vad acum mai hotarit, mai cu vina: acum am putea face impresie buna impreuna. Eu nu prea cred, tu chiar crezi asta? Nici eu nu cred dar incercam sa-ti fac curaj.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home